Powered By Blogger

Sunday, January 23, 2011

Work at Google...berapa pekerjanya di Malaysia?

Posting di kala bosan di opis ni, kerja aku kena tunggu kerja orang lain habis...klau aku datang kerja harini tapi kerja yg aku tunggu tak sampai2, agak2 apa yg aku sedang buat...so di samping aku tgh dok convert pdf files kepada tiff dan jpeg, aku dok convert wmv kepada mpeg ...smua jenis makan masa...aku surf dulu, konon2 nak mintak kerja di Google macam mana?...tadak advertisement...so terjumpala aku mamat [mamat meh?, lengchai la kot lebey proper] namanya Hanson Toh bleh la refer blognya atau cari profile dia di google search...klau korang nak kenai dia dan nak tau macam mana dia bleh bekerja di Google,interested education background...lepas aku baca, agaknya aku langsung tak seswai, manatau klau korang seswai ... check this out http://hansonatlarge.blogspot.com/ atau cari link macam ni sama http://www.linkedin.com/in/hanson

Apa2 pn ni cuma nak buka sket mata kita ... orang Malaysia pn ada kerja utk company yg ternama, I mean normal Malaysian la kan [does going to Harvard or Oxford consider normal?,just asking hihi ] .... selamat membaca

No comments:

Post a Comment