Powered By Blogger

Friday, January 21, 2011

Salam sejahtera dan Salam satu Malaysia... [pengantar diri =

aku,korang,hangpa dsb]

Mungkin agak proper kepada sesetengah pihak utk aku address kan yg aku rasakan diri ini sedang bengong bukan bingung, posting yg saling tak tumpah seperti zaman aku ligat berblog dahulu mungkin tiada lagi, sentuhan inspirasi yg dahulunya kini menjadi sentuhan kecundang... klau dulu aku berlari2 dalam mengarang blog saling tak tumpah seperti mempunyai kolum tersendiri dalam akhbar harian,ada topik dan isi mencurah2 ada dateline, habis kelas je di U terus mengadap desktop mengarang bahan2, diam tak diam ramai yg tak tahu aku terlibat dalam projek webmaster U aku,low profile tapi aku tak tahu nak berlagak sedangkan hati ini kekadang memiliki rasa cemburu kepada kawan2 yg glamourous sangat bila bleh tulis blog sikit2. hihi...skrg masih peringkat warming up..aku telah meninggalkan arena blogging ini sudah agak lama, laman minda utk ber blog sudahpn bersawang, agaknya nanti CNY (Chinese New Year) yg akan datang ni aku akan cuba menyelak kembali kisah2 atau topik2 lalu utk aku karangkan di dalam blog ni, try to keep it up kembali...dulu maintain 3 blog dalam masa yg sama merupakan hobi dan passion aku, blog cari makan,photoblog dan blog di friendster...skrg smua sudah terkubur, ada yg cakap aku kembali dari hiatus ...tapi okla kan...

Utk aku warming up ni aku rasa biar aku buat posting berkenaan minat dan interest aku kan ...yg follow pn skrg kawan2 yg aku bgtau suruh follow jadi aku tiada kipas susah mati or anybody interested... next posting will be about marriage lepas tu life after marriage supaya ada yg bleh
baca pendapat dari aku ...aku akan post di FB dan maybe aku akan cuba belajar mengarang blog dgn lebih proper sbb apa yg aku tau skrg tak banyak melainkan kena ingat balik --- owh please recall... aku rasa aku nak kena surf blog orang dan tgk macam mana penulisan yg proper utk aku pula... klau nak tgk gaya penulisan aku yg dulu bleh visit http://rafique8.blog.friendster.com/ ... dulu aku meraban banyak di sini sbb seronok2 aku menulis ja... selamat membaca dan berblog kalian ...

No comments:

Post a Comment