Powered By Blogger

Tuesday, January 25, 2011

Post utk semalam

24 January macam2 ada

Mula-mula skali aku mesti mengucapkan tahniah buat Datuk Lee Chong Wei kerana memenangi Malaysian Open ... Taufik Hidayat pn kira okla walaupun bukan Lin Dan,aku sempat tgk saat2 akhir ja pn match ni, blog ni 'lag' satu hari sbb smlm aku balik rumah terus pengsan penat..korang bleh drive motor 60km/- satu hari suntuk ka?berhenti isi minyak ja...aku buat 7 hari berturut2, penat sioott aku bukan rider la sangat.

Harini [bersamaan tarikh blog] otw ke tempat kerja ja dah dipersaksikan dgn pelbagai jenis kemalangan di jalanraya dan highway, kecut plak aku dibuatnya...tgh memecut 120km/jam bukan all the way tapi kekadang[max moto aku ni lepas 'koyak' minyak full] terus aku slow kan jadi 90-100 km/jam sbb risau melanda, jambatan plak 'jem' bila aku sampai, Isnin mesti banyak kenderaan atas jambatan nak masuk Penang, feri pn sama ja. Macam la Jumaat bila nak keluar dari Penang.Masuk ofis sedikit lewat tapi sign 'Close' masih tertera kat pintu masuk, takkan smua kena Monday Blues kot?tengok dalam smua dah sampai, ada 2 3 muka jeling je kat aku, I don't give reason ok, my bad for showing up late,want reason ask me lah [kerek je bunyi kan].

Harini cam besa, kerja aku surfing web kerajaan utk isi borang APDL dan 7(f) ... klau korang kerja dgn developer/pemaju perumahan, korang fahamle apa yg aku cerita ni...klau tak,harap maaf :P... sekian utk kali ini

No comments:

Post a Comment