Powered By Blogger

Wednesday, January 26, 2011

Diari Perjalanan Hari Ini Bhg 2

Lunch dah sudah ...sambung menaip ... smua pakat ada meeting tinggal aku terkontang kanting, tugasan yg diorang bagi aku dah selesaikan...memang klau nampak file bertimbun nak kena key in data dan sebagainya...tapi disebabkan kemudahan yg ada dalam komputer, untung klau ada ilmu selaku end user dalam application yg melibatkan workbook dan documents ni...

Berbalik kepada cerita yg nak disambung tadi...hari ni macam ada suwey ketika aku menyeberangi Jambatan Pulau Pinang aku macam dah bau pelik ...alih2 khinzz ada depan ... satu lori...busuk punya orang, aku terus 'overtake' dek tak tahan bau yg macam najis, sebbaik tadak air2 busuk berterbangan kena aku. Dah hampir nak sampai aku skali lagi dihimpit oleh lori besar,drebanya seorang India yg hanya senyum bila aku mencebik muka ... aku bagaikan dalam wind tunnel...nak merentasi angin yg ditimbulkan ...macam nak terjatuh motor skali lagi demmit... akhir kata aku sampai ofis...

kuang kuang kuang...ada kurang dari soploh orang yg tgh dok menyembang, apa dah jadi semalam? ooo ada yg apply additional leave dan ada yg MC rupanya gara2 seronok berparty tatkala Company Dinner smlm ... Boss pn tak masuk...tunggu punya tunggu aku dah macam pancing ikan ni, tersengguk2 mengantuk...kerja mula menimbun...aku ke belakang utk bersenam dan aku terus buat keja dan habis [malas dah nak bercerita...susah rupanya nak buat diari, ok I gave up diary la klau mcm ni] sambung lagi nanti ...

No comments:

Post a Comment